W obszarze produktowym pani Jodłowska planowała przyciągnięcie klientów wyższym i bardziej kompleksowym poziomem usług niż konkurencyjne salony. Postanowiła wprowadzić nieznane w Krakowie techniki laserowego usuwania zmarszczek oraz chińskie kąpiele zdrowotne. Zamierzała trzymać zakład otwarty do późnych godzin wieczornych (do 22:00), tak aby kobiety mogły skorzystać z jej usług po pow rocie z pracy i wykonaniu podstawowych prac domowych. Założyła wdrożenie systemu abonamentów i 15% zniżki dla stałych klientek. Zaplanowała także, że w swoim salonie zorganizuje salę opieki nad małymi dziećmi dla matek odwiedzających jej zakład ze swoimi pociechami.
Dystrybucja usług odnowy biologicznej zakładu pani Marii miała polegać na uruchomieniu takiego salonu, z którego mogło by skorzystać jednocześnie kilka klientek. Ponadto, ze swoją koleżanką Alą wybrała lokal w pobliżu dużego osiedla w Płaszowie. Miało to ułatwić wizyty klientkom, które wieczorami chciałyby skorzystać z usług odnowy biologicznej.
Dysponując ograniczonym budżetem, pani Maria postanowiła promować swój salon głównie reklamując go w broszurach dostarczanych do skrzynek pocztowych mieszkańców dwóch dzielnic. W planie zawarła także harmonogram umieszczania ogłoszeń w lokalnej prasie i tygodnikach dla kobiet. Zaplanowała również konkursy z nagrodami dla tych klientek, które wykupią abonament na jej usługi.
Strategia w dziedzinie cen zakładała, że choć cena przeciętnej usługi odnowy biologicznej w lokalu pani Jodłowskiej nie będzie wyższa niż u konkurencji, to jakość i kompleksowość usług będzie wyższa. Ceny niższe o 15% będą obowiązywały w razie wykupienia rocznego abonamentu. W okresie słabszego popytu (np. lipiec-sierpień) pani Maria zamierza wprowadzić krótkotrwałe obniżki cen.
Leave a reply